Friday, December 4, 2009

syakira.and.the parasite

what do u think of parasites? what do they do? taking advantage kan? OMG. i was so pissed off this evening. i dunno why, how could u? mengambil kesempatan ke atas sahabat baik sendiri dan bersikap terlalu mementingkan diri sendiri dan juga menilai orang lain tanpa menilai diri sendiri dahulu! i cant believe that man! when i have probs she would just be.. err.. its hard to write in here. there will be a round of polite but fairly unenthusiastic sympathy towards me. isnt that a “BERLAKON PUNYA” reaction? i just hate that. tak habis-habis kau nak menyibuk. tau la kau tu dah jadi kawan baik aku tapi jangan la nak pijak kepala aku pulak. memang si*l la. mengapa Tuhan? mungkin ini ujian. tapi aku dah tak tahan dah okay.


Situasi 1


PARASITE: syak, guna duit syak dulu boleh? nanti parasite bayar la balik.

apakah? saya bukan mesin duit kamu faham tak? kalau kamu membayarnya balik tak apa, ini, kamu buat-buat menghidapi penyakit alzheimer. jangan berlakon la kawan. memang la soal duit saya tidak begitu berkira tetapi janji kamu itu bagaimana? huh!


Situasi 2


PARASITE: (sedang memakan junkfood di depan kawan-kawan, dengan selamba makan dan tidak mempelawa kawan-kawan yang lain) nyam..nyam..nyamm

apakah? saya tidak faham. saya tidak terliur dgn junkfood kamu. tetapi, berkelakuanlah seperti itu apabila tiba masa kami. kalau kami sedang makan, kamu pula yang terhegeh-hegeh ingin merasa makanan kami tanpa diundang. mangkuk bukan?


Situasi 3


PARASITE: syak jom keluar.(apabila berjumpa, parasite tadi melihat saya dari atas sampai ke bawah)

apakah parasite? kamu terpegun? saya faham saya faham.. haha. kamu tidak perlu menilai saya okay? saya tahu tahap saya di mana. saya benci kamu la




Tuhan kata tak elok benci orang lain kan. tapi apa perlu saya buat. tahap kesabaran saya sudah terlebih ni. boiling point sudah tercapai pada petang tadi. apakah ya allah?
PUHLIZZZZZ!

3 Comments:

At December 7, 2009 at 11:40 PM , Blogger Qeef said...

hye syak! nice blog :)
keep it up! :)

 
At December 7, 2009 at 11:43 PM , Blogger syakirakhair said...

hahahahaha thanx syaqif! muhsin punya pasal la.hehe

 
At December 18, 2009 at 10:58 PM , Blogger nabila bella said...

that is what u call bestfren? ish3, syark u re better off finding sum1 else (mcm soh cri bf la plak.hehe)

miss you!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home